سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فسخ یکطرفه قرارداد از سوی بودوروف آن هم به بهانه تأخیر در پرداخت قسط اول قرارداد به مدت دو ماه شوک دیگری به استقلال وارد کرد.

لژیونراستقلال

به گزارش افکارنیوز، نیکولای بودوروف به عنوان اولین نفر از جمع بازیکنان خارجی استقلال از بند فسخ یکطرفه‌ای که در قراردادش گنجانده شده بود نهایت بهره را برد. فسخ یکطرفه قرارداد از سوی بودوروف آن هم به بهانه تأخیر در پرداخت قسط اول قرارداد به مدت دو ماه شوک دیگری به باشگاه استقلال وارد کرد گرچه سکوت استقلالی‌ها در قبال این اتفاق نشان داد آن‌ها چندان هم از این بابت ناراحت نشدند! بودوروف که به تازگی از سوی فرهاد مجیدی به ترکیب اصلی رسیده بود در بازگشت به صوفیه گفت‌وگویی با رسانه‌های بلغارستانی داشت که بخشی از این مصاحبه در سایت topsport منتشر شده است.

از تهران برگشتم دو بار تست کرونا دادم

 

اخبار ورزشی- نیکولای بودوروف گفت: به محض بازگشت از تهران مجبور شدم دو بار تست کرونا بدهم و حتی یک هفته هم در قرنطینه باقی بمانم. البته این اتفاق طبیعی هم بود، چون وقتی پرواز تهران به زمین نشست مسئولان فرودگاه صوفیه بالاجبار همه مسافران پرواز را قرنطینه کردند، چون از کشوری برمی‌گشتیم که آن روز‌ها مبدأ شیوع ویروس کرونا بود. خود من پدر هستم و دو فرزند دارم و می‌ترسیدم ناقل باشم، اما بعد از دو بار تست و مدتی قرنطینه فهمیدم این ویروس را ندارم گرچه در آن روز‌ها خبری شنیدم که بدتر از ابتلا به ویروس کرونا بود!

منبع:شهرخبر




تاریخ : دوشنبه 99/1/25 | 12:3 عصر | نویسنده : میثم | نظر

داریوش شجاعیان

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، داریوش شجاعیان به دلیل مصدومیتی که در بازی با سایپا نصیبش شد فصل را از دست داد و مدتی خانه نشین بود. با این حال شجاعیان مدتی است تمرینات وزنه خود را آغاز کرده و کم کم آماده بازگشت به تمرین آبی پوشان می شود.

 

البته شجاعیان نامش از لیست استقلال خارج شده است و او از حالا خود را برای شروع لیگ بیستم آماده می کند. داریوش شجاعیان در پایان فصل قراردادش با استقلال به پایان می رسد و مدیران باشگاه می توانند از هم اکنون باب مذاکرات را برای تمدید قرارداد با این بازیکن آغاز کنند.

 

البته او می تواند در ادامه مسابقات آسیا برای استقلال بازی کند و بی تردید بازگشت شجاعیان نوید دهنده پاس های طلایی تو برای گلزنی تیمش باشد و در این روزهای سخت کرونایی خبری بهتر از این برای استقلالی ها وجود نداشت.

داریوش شجاعیان

منبع:شهرخبر




تاریخ : جمعه 99/1/22 | 6:6 عصر | نویسنده : میثم | نظر

مجیدی

چند روز قبل ، برنامه نوروز فوتبالی ، در آیتمی ، به نحوه شکل گیری باشگاه پرسپولیس پرداخت . این آیتم البته با واکنش های متعددی همراه بود

. برخی از عبارات استفاده شده در این آیتم هم باعث دلخوری هواداران استقلال شد . استقلالی ها معتقد بودند که نگاه این برنامه به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال یکسان نبوده و مسئولان برنامه نوروز فوتبالی سعی در مردمی نشان دادن باشگاه پرسپولیس داشتند . فرهاد مجیدی سرمربی باشگاه استقلال ، با انتشار یک عکس قدیمی ، به آیتم ویژه برنامه نوروز فوتبالی درباره باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد . فرهاد مجیدی در پست خود نوشت :

 سختی‌های دوران قرنطینه تماشای برنامه نوروز فوتبالی است. بی‌دقت، نابلد و دارای مجریان آماتور،
اگر در مورد قدمت استقلال و تاریخ باشگاه استقلال چیزی نمی‌دانید، هیچ ضرورتی ندارد که درباره‌اش بنویسید و برنامه بسازید. چیزی که پخش شد بسیار بی‌ارزش،

بدون سند و همراه با جهالت و نادانستگی بود و البته اهانت به تاریخ پرافتخار یک باشگاه بزرگ و مردمی؛ گرچه طبق معمول خطاها همیشه درباره استقلال رخ می‌دهد تصحیح و پوزش، حداقل توقعی است که انتظارش را داریم

پیج فرهاد مجیدی

منبع:پارسی فوتبال




تاریخ : جمعه 99/1/15 | 4:3 عصر | نویسنده : میثم | نظر

ارسلان مطهری

به گزارش خبرورزشی، کنفدراسیون فوتبال آسیا این روزها به خاطر تعطیلی مسابقات دست به کارهای ویژه در صفحات مجازی خود می‌زند.

AFC اینبار با نحوه خوشحالی بعد از گل ارسلان مطهری، مهاجم استقلال شوخی کرد.

این مهاجم بعد از گلزنی به شکل گیتار زدن خوشحالی می‌کند و AFC نیز پیام ماندن در خانه را با تصویری فتوشاپی از گیتار زدن مطهری در فضای مجازی منتشر کرده است.

منبع:شهرخبر




تاریخ : سه شنبه 99/1/12 | 4:18 عصر | نویسنده : میثم | نظر

فتح الله زاده

مصاحبه با علی فتح الله زاده به عنوان فردی که سابقه چندین بار حضور در سمت مدیریت باشگاه استقلال را همیشه جذاب است. او البته بارها با صحبت‌های جالب توجه خود در خصوص این باشگاه ترند شده

و در روزهای پایانی سال اما با کناره گیری از سمت سرپرستی باشگاه به دلیل بیماری هواداران این تیم را با شوک بزرگی مواجه کرد. لازم به ذکر است که البته

این گفتگو در روزهای پیش از بیماری و استعفای او از سرپرستی باشگاه استقلال گرفته شده و او بعد از آن به دلیل شدت بیماری و مشکلاتی که داشت نتوانست پاسخگوی دوباره در خصوص این اتفاقات باشد.

سال 98 برای شما چگونه گذشت؟

نه چندان خوب و اصلا بهتر است بگویم که سال خوبی نبود. سیل و زلزله جان برخی از هموطنان را گرفت و زندگی آنها با مشکلات جدی رو‌به‌رو شد به خصوص شهادت

سردار سپهبد قاسم سلیمانی برایم سخت بود. در کل 98 را دوست ندارم و چه خوب شد که تمام شد. در روزهای پایانی هم که با این ویروس همه را وارد شوک و نگرانی کرده و امیدوارم از این بحران هم بتوانیم عبور کنیم.

 

بزرگترین آرزوی شما برای باشگاه استقلال چیست و فکر می‌کنید بتوانید کمکی به آن کنید؟

استقلال که در حالت طبیعی پرافتخارترین تیم ایران است و همان دو ستاره ای که دارد حسرت خیلی‌هاست. بیشتر باید کار زیرساختی برای باشگاه شود و الان واقعا دوست دارم یک شبکه تلویزیونی برای این باشگاه و هوادارانش راه اندازی کنم.

 

یکی از وعده‌های عجیب‌تان این بود که لیونل مسی رو به استقلال می‌آورید. واقعا بر چه اساسی این حرف را زده‌اید؟

هنوز 37 سالش نشده است به این سن برسد قطعا می‌آورمش. مسی باید التماس کند تا به استقلال بیاید چرا ما باید همیشه التماس بازیکنان را بکنیم (خنده). البته بازیکنان خودمان هیچ چیزی از مسی و رونالدو و بزرگتر از آنها هم کم ندارند و فقط باید به این بچه‌ها رسید و کمک کرد تا امکانات لازم برای موفقیت فراهم شود.

 

لاتان را نمی‌آورید ؟ 38 سال سن دارد و الان در روزهای پایانی فوتبال قرار دارد.

نه، مغرور است بین ما دعوا می‌شود به درد ما نمی‌خورد. بازیکنی می‌خواهم که بداند شان او هر چه باشد از استقلال پایین‌تر است و او باید برای این لوگو و پیراهن بجنگد!

 

منبع:پارسی فوتبال




تاریخ : چهارشنبه 99/1/6 | 3:41 عصر | نویسنده : میثم | نظر

  • paper | سایت توسعه دهندگان وب | توسعه دهندگان وب